top of page

"Lättsamma, trevliga, proffsiga!"

Hos Maria blev det blommigt i kvadrat - och oj vad många reaktioner vi fick på hennes fina tapeter. Såhär säger hon om resultatet.  

"Kontakten med Svartskatans måleri var bra - dom är lättsamma, trevliga och professionella! Dom kunde svara, och återkoppla, på mina frågor. Det kändes tryggt. Lägenheten var tom under projektet och arbetet kunde utföras utan att jag upplevde några problem. Jag är väldigt nöjd med resultatet, både tapetsering och målning, och jag skulle gärna rekommendera och anlita Svartskatans måleri igen!"

- Maria, kund

"Bara ni som får måla hos oss"

Hos Patrik och hans familj målade och fogade vi in allt i samma kulör  -  lister, väggar, rubbet! Såhär säger han om resultatet. 
- Patrik, kund

“Det var en oklanderlig kontakt innan arbetet drog igång, Joakim svarade alltid och snabbt. Och när arbetet väl startade så funkade det smidigt. Dialogen mellan Joakim och oss i familjen var bra och lyhörd. Han kom till exempel med inspel när vi var osäkra hur vi skulle göra. Sedan var slutresultatet perfekt - så länge Svartskatans måleri existerar är det bara ni som kommer att måla hemma hos oss!”

"Vi har redan bokat in fler jobb"

Hemma hos Kristin satte vi upp en riktig läcker Morris-tapet. Redan några månader senare var vi tillbaka för att måla huset fasad - och ytterdörren fick ett lyft av okra-gult. Såhär säger hon om projekten. 

“Vi anlitade Svartskatans måleri för att tapetsera om tre rum. Vi hade löpande kontakt både före och under arbetet, där vi bollade idéer. Kommunikationen med Joakim var väldigt enkel och det kändes tryggt att han kom med förslag och idéer när vi inte riktigt visste.
Joakim jobbade snabbt och effektivt. Allt fungerade jättebra, han röjde och städade efter sig - till och med mer än vi förväntade oss! Vi är supernöjda med slutresultatet och har redan bokat in Joakim igen! Han kommer att vara vårt förstahandsval när det kommer till tapetsering- och måleritjänster.” 

- Kristin, kund

"Jag är verkligen, verkligen nöjd!"

Renoveringen hemma hos Liv och hennes familj var ett av de första projekten vi gjorde som nystartad firma. Vi spacklade och tapetserade flera rum i huset. Såhär säger hon om resultatet. 
- Liv, kund

"När jobbet pågick var tre barn under sju år hemma på höstlov. Trots det gick allting ändå väldigt snabbt och smidigt. Nu vill våra barn bli glada målare som Jocke! Kommunikationen med Jocke har alltid varit glad, och det var även enkelt att få tag på honom innan projektet för att prata igenom allting. Jag är verkligen, verkligen nöjd! Kommer rekommendera Svartskatans måleri till alla, och ringa igen när det är fler projekt på gång!"

"Snabb, proffsig och lyhörd"

Vinter 2025 gjorde vi om vardagsrummet och flera sovrum hemma hos Lina och hennes familj.  Såhär säger hon om resultatet.

"Joakim är snabb, proffsig och var väldigt lyhörd för våra önskemål. Vi kommer utan tvekan att anlita Joakim igen."

- Lina, kund

"Det blev ett fantastiskt resultat!"

Lena vann 5 000 kronor att  renovera för i en av våra Instagram-tävlingar.  Vi satte upp fototapet i ett musikrum och en fantastisk tapet från Josef Frank. Såhär säger hon om resultatet. 

“Vi hade två rum som var i stort behov av renovering. När jag vann 5000 kronor i rabatt var det äntligen dags att få dom tapetserade - det var så roligt att vinna tävlingen!
All planering fungerade fint och Joakim är verkligen pålitlig, proffsig och trevlig att ha att göra med. Jobbet utfördes snabbt, noggrant och det blev ett fantastiskt resultat. Två helt nya rum!"

- Lena, kund
  • Facebook
  • Instagram
bottom of page